سال ۹۸ سال موفقیت و استقامت ملت ایران و شکست آمریکا است

وزیر کشور گفت: سال ۹۸ سالی سراسر موفقیت و استقامت برای ملت ایران خواهد بود و این سال را به شکست دیگری برای آمریکا تبدیل خواهیم کرد.

 سال ۹۸ سال موفقیت و استقامت ملت ایران و شکست آمریکا استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، عبدالرضا رحمانی فضلی در گردهمایی دهیاران هرمزگان گفت: انتخابات مجلس و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری سال ۹۸ نقطه عطفی در انسجام، وحدت و نشاط در کشور است.

وی افزود: در طول ۴۰ سال گذشته انتخابات همواره موجب اجماع و نشاط سیاسی و اجتماعی در کشور بوده است.

رحمانی فضلی سال ۹۷ را سالی پر از افتخار و موفقیت برای ایران اسلامی دانست گفت: با لطف خداوند، تدابیر رهبر انقلاب اسلامی، دولت و استقامت و حضور پررنگ مردم، نقشه‌های دشمنان علیه ملت نقش بر آب شد.

وزیر کشور گفت: با خروج آمریکا از برجام، دشمنان با برنامه‌های مختلف و تحریم‌های ظالمانه سعی کردند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند، اما تاکنون با مدیریت مطلوب داخلی و انسجام مردم کاری از پیش نبرده اند.

وی گفت: در سال ۹۸ با واگذاری اختیارات بیشتر به استان‌ها و توجه به ظرفیت‌های مناطق مختلف، برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را با قدرت بیشتری به پیش می‌بریم 

وزیر کشور با اشاره تعطیلات نوروزی افزود: تعطیلات نوروز باید نشاط فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در جامعه افزایش یابد و با اعتماد به آینده، وحدت و انسجام وارد سال جدید شویم.

وی با بیان اینکه دهیاران حلقه اول مدیریتی در کشور محسوب می‌شوند افزود: ۳۶ هزار دهیار مسئولیت مهم پیوند میان مدیریت محلی با مدیریت منطقه‌ای و ملی را برعهده دارند

وزیر کشور افزود: دهیاران باید هر روستا را به کانون توسعه تبدیل کنند و امکانات و ظرفیت‌های روستایی را فعال کنند.

وی گفت: با قوت گرفتن فعالیت شوراها، امروز می‌توانیم بگوییم که دهیاران مدیرانی عملیاتی هستند که حضور آن‌ها در توسعه روستا‌ها بسیار موثر است.

رحمانی فضلی هرمزگان را از استان‌های مهم و پر ظرفیت دانست و افزود: این استان می‌تواند مسئولیت‌های بالاتری را در حوزه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

استاندار هرمزگان هم گفت: طرح‌های اشتغالزایی با مشارکت مردم در روستا‌های هرمزگان در حال اجراست.

همتی افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه هر سال ۱۶۹ روستا‌ی هرمزگان شناسایی می‌شود و توسعه مناطق روستایی با بر اساس ظرفیت‌های هر منطقه است.

وی گفت:ساماندهی ساحل و ایجاد امکانات اقامتی برای گردشگران در جزیره هرمز از طرح‌های مصوب سفر پارسال وزیر کشور به هرمزگان است.

وزیر کشور از نمایشگاه توانمندی‌های شهر‌ها و روستا‌های این استان در استانداری هرمزگان بازدید کرد.

در این گردهمایی ۲ تن از دهیاران مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

استخدام دهیاران، صدور مجوز صیادی، توجه به توسعه بنادر و اختصاص سهمی بیشتر از ارزش افزوده به دهیاری‌ها از مهمترین خواسته‌های دهیاران بود.

عصر دیروز وزیر کشور برای بهره بردای از فاز نخست طرح ساماندهی خط ساحلی این جزیره هرمز و بازدید از طرح‌های توسعه این جزیره وارد هرمزگان شد.

بهره برداری از هتل جزیره هرمز و حضور در نشست با دهیاران، جمعی از روحانیون استان و جلسه شورای تامین استان، دیگر برنامه‌های سفر رحمانی فضلی به هرمزگان است.

انتهای پیام/م

رحمانی فضلی در گردهمایی دهیاران هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار